Kilka słów o Projekcie 

Generalne założenia 


Reksio i Skarb Piratów Remastered Edition to fanowski projekt, zakładający tworzenie nowych oraz odnowionych treści w obrębie serii gier „Przygody Reksia”. Co to oznacza? Zarówno odtwarzanie znanych i lubianych gier jak i tworzenie całkowicie nowych etapów oraz elementów. Pierwszym etapem stało się stworzenie gry w formie Wczesnego Dostępu, na podstawie wersji demo gry Reksio i Skarb Piratów. Dalsze plany rozwojowe dotyczą uzupełniania treści, żeby ostatecznie stworzyć kompletną grę fanowską, na podstawie pierwszej części z serii Przygody Reksia.

Gra powstaje "od fanów, dla fanów". Chcemy, by seria była jak najdłużej popularna i mogło cieszyć się nią jak najwięcej osób.

 Najczęściej zadawane pytania

Kiedy będzie można zagrać w RiSP Remastered Edition?

Gra znajduje się właśnie w fazie Wczesnego Dostępu. Można pobrać ją na swój komputer z systemem Windows i zagrać w udostępnioną na ten moment zawartość. Finalny produkt będzie niestety potrzebował jeszcze sporo czasu, żeby ujrzeć światło dzienne.

Jak najbardziej, jednakże nie będzie to proste zadanie. Od potencjalnych członków będziemy wymagać umiejętności na poziomie przynajmniej zbliżonym do naszego. Kliknij tutaj, żeby przejść do formularza.

Jeżeli będzie pasować do wizji którą kreujemy, to tak! Staramy się zaprezentować spójną grę, która może zaciekawić każdego. Kliknij tutaj, żeby przejść do formularza pomysłów graczy.

Grafiki nie są powiększane przez sztuczną inteligencję, a rysowane całkowicie od nowa na podstawie oryginalnych. Z tego powodu możemy pozwolić sobie na dowolność rozdzielczościową. Nowe grafiki są przygotowywane w dopasowaniu do maksymalnej rozdzielczości 4K 16:9.

Tak! Każdą kieszeń zapisu będzie można określić poziomem trudności, który w razie problemów będzie można zmienić z poziomu menu. Znane wyzwania poszerzymy o różne sposoby rozwiązań w zależności od poziomu trudności, przez co każdy gracz będzie mógł doświadczyć nowej treści.

Kontrola Legalności Oprogramowania "Przegrywasz, przegrywasz" będzie możliwa do włączenia w opcjach gry. Jeżeli będzie wyłączona (domyślnie), Pana Policjanta znajdziemy na jednej z plansz na urlopie.

Silnikiem gry jest Unity. Wszystkie grafiki tworzymy w Photoshopie i Fresco, przerywniki filmowe w After Effects.